نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5953
-
الف
+

«پریدخت امیرحمزه» بازیگر نقش «کارآگاه شمسی» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «پریدخت امیرحمزه» بازیگر سریال «کارآگاه شمسی و مادام» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «پریدخت امیرحمزه» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «کارآگاه شمسی و مادام» شاهد هستند، در سال 1314 خورشیدی به دنیا آمد.

ان هنرمند کشورمان با عروسک گردانی در فیلم شهر موشها وارد دنیای هنر شد .

وی نخستین بار در 31 سالگی با بازی در سریال «صندوقچه اشرفی» به کارگردانی «پرویز کاردان» وارد تلویزیون شد.

از مهم‌ترین آثار «پریدخت امیرحمزه» می‌توان به بازیگری در سریال «کارآگاه شمسی و مادام» ،«آرایشگاه زیبا» و «دبیرستان خضراء» اشاره کرد.

«پریدخت امیرحمزه» در سال 1380 خورشیدی با بازی در سریال «کارآگاه شمسی و مادام» ساخته «مرضیه برومند» دوره پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند.

پریدخت امیرحمزه

بانوامیر حمزه سال 1380 خورشیدی به عمر 66 سالگی در سریال «کارآگاه شمسی و مادام» کرکتر مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

پریدخت امیرحمزه

«سایه‌ها»، «کارآگاه شمسی و مادام»، «دبیرستان خضراء»، «مدرسه مادربزرگ‌ها»،«خودرو تهران 11»، «آمیز قلمدون»، «آرایشگاه زیبا»، «سرکار استوار» و «صندوقچه اشرفی» از جمله سریال هایی هستند که این بازیگر ایرانی در آن ها ایفای نقش کرده است.

پریدخت امیرحمزه

همچنان «اعتراض»، «سه مرد عامی»، «مجنون»، «بی‌پناه»،«فصل خون»، «دایره مینا»،«سرایدار» و «ملکوت» از فلم های سینمایی است که «پری امیرحمزه» در آن نقش آفرینی کرده است.

«سیر و سرکه» آخرین حضور بانو امیرحمزه در قاب تلویزیون می باشد که سال 1391 خورشیدی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر شد.

گفتنی است که سریال «کارآگاه شمسی و مادام» با نقش آفرینی پری امیرحمزه هر روز ساعت 17 عصر به وقت تهران و کابل  و ساعت 17:30عصر به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر